dinsdag 27 september 2011

Rothenburg aan de Tauber


Ik ben wel heel erg uit mijn blogritme, merk ik. Ik weet gewoon niet wat ik schrijven moet en het is ook erg lastig om niet te kunnen terug linken naar eerder berichten.

Ik ben de afgelopen 3 weken op vakantie geweest, laat ik maar schrijven wat daar aan breierigs over te vertellen valt. Deze vakantie was een soort reprise van mijn vakantie 2 jaar geleden, die zo noodlottig eindigde met 2 gebroken enkels. Ik had de vakantie op dezelfde manier opgebouwd: eerst een week alleen op reis, daarna een weekworkshop op een leuke plaats en dan nog een week langzamerhand weer naar huis.


Een mijlpaal, dit keer ben ik helemaal heel weer thuis gekomen.

De workshop was dit keer in Hongarije van 10 tot 16 september. Op 2 september ben ik vertrokken,mijn kleine autootje tot de nok toe gevuld met kampeerboel en voldoende breivoorraad. Fiets mee, want tot grote wandelingen ben ik nog niet in staat.
 Het eerste station was een camping valk bij Rothenburg aan de Tauber, een mooi oud en nog geheel ommuurd stadje.


Op de stadsmuren maakte ik deze fotoshoot van alweer een nieuwe Vera.






75 gram annell trento, gebreid op naalden 3,5

4 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Niet alleen Vera is prachtig; ook de foto's. Jij bent echt een duizendpoot (hé, idee voor volgend project?)!

hannah zei

Wauw, een week lang workshop in Hongarije! Dapper hoor om daar helemaal naar toe te rijden. En erg fijn dat je weer heelhuids ben thuisgekomen.

En je nieuwe 'Vera' vind ik geweldig! Prachtig patroon!

Petra zei

Wat goed, een Vera die kan staan!
Ze zijn zo snoezig, ik heb heel veel zin om ook een Vera te maken.

Groetjes Petra

Unknown zei

Mooie foto's.